"Esta pasión lo había absorbido por entero, apenas comía, ya no dormía, pero soñaba noches y días enteros con su idea fija: los libros."
GUSTAVE FLAUBERT, Bibliomanía

martes, 15 de agosto de 2017

514. CARME PORTACELI Y LAS TROYANAS


El verano da para mucho... Da sobre todo para leer y para asistir a algunos de los conciertos y obras de teatro que se programan aquí y allá.
Yo he ido a ver Las troyanas que dirigió Carme Portaceli en el GREC y he querido dejar constancia de la admiración que me produce su trabajo constante y valiente a favor de las mujeres en Carme Portaceli, una troiana més, publicado en el diario ARA.

"Abans d’aquestes troianes que combaten el silenci amb el menyspreu envers aquells que les volen fer callar -els conqueridors que les han vingut a esclavitzar-, Portaceli ha fet parlar moltes dones, entre d’altres les de Només són dones, el seu espectacle anterior, que va rebre dos premis Max: el premi a la millor direcció i el premi al millor espectacle de l’any. Una peça multidisciplinària que lluita contra l’oblit en què van caure les presoneres republicanes durant la nostra Guerra Civil [...]."